Viva Las Vegas!

Vi orket ikke 12 grader, litt sol, tåke og nordavind dermed forkortet vi oppholdet i San Francisco og reiste tilbake til Vegas og varmen (42 grader) en dag tidligere en planlagt i håp om å få litt farge på kroppen om vi er litt heldigere med været denne gangen. (Vi har i hvertfall 2 hele dager her, så om vi ikke får noe sol har vi maks uflaks.)

Vi har tilbakelagt enda 90 mil på ca. 10timer,  Jeg bak rattet og Espen med hjelp fra en ustabil Darcy(gps'n) har vært kartleser. Bilen er levert og nå sitter vi på hotell New York New York, og det blir nok tidlig natta på oss.

San Francisco bestod av mye gåing, opp og ned bakker - bratte bakker...

Og brått så vi ett norsk flagg!

Og da måtte vi jo finne ut hva dette var, så vi gikk opp.

Det viste seg å være Den Norske sjømannskirke, og som ett pust i bakken gikk vi inn og ble servert vafler og kaffe.
 Og vi fikk tatt noen bilder av utsikten.(Bak det norske flagget er SF-huset til Nicholas Cage, og bak der igjen på den lille øya kan man skimte Alcatraz.)

Tur med Cable-Cars, på The Golden Gate og en is fra berømte Ghirardelli ble det også.

Og ikke minst fikk vi sett noen hus de fleste sikkert kjenner?

- Fra Full House:)

Nå er det natta!

Toodels:)

(sorry at deler av teksten er midstilt, blogg.no er ikke samarbeidsvillig, og flere bilder kommer når jeg er hjemme på egen pc med tilgang til Photoshop)

pinksugar

26.jul.2010 kl.11:44

Ja San Francisco er mildt sagt litt forblåst til tider! Vi startet ferien vår der og det var ganske guffent til tider, heldigvis hadde vi noen fine dager med sol også men måtte alltid ha med genser og jakke. Men 12 grader hørtes ikke noe særlig ut, skjønner at dere lengtet etter varme! Men den isen fra Ghirardelli, skjønner at jeg gikk glipp av noe da jeg ikke kjøpte den!

Vegas er gøy! Håper dere har flaks med været der da :)

Lisbeth

26.jul.2010 kl.19:12

Hilser fra Bergen.Har tatt toget over fjellet. Her er det fint vær. Det var det ikke østpå:-) Ses om noen dager. God hjemreise. Klem fra to Vestlandsturister

Tina

12.aug.2010 kl.22:25

ser ut som dere har hatt en reise meg masse opplevelser på få dager. Masse fine bilder;)